Heló megint!
Bocs, hogy kicsit, hanyagoltam a fórumot, a gépet azért nem, íme a bizonyíték:



nekiálltam a szárnyaknak...
aztán a futóműaknáknak

és aztán egybeépítettem őket

csakhogy...
A nagyobb kihívás ezután következett, mivel a szárnyak alsó és felső borítása síkban nem kapcsolódnak egymáshoz. Nem is tudnának, mivel a szárnyak belépőéle (több más szovjet géphez hasonlóan) nem egyenes, hanem ívelt. (a képeken ez egyértelműbben követhető)
...........................................................................................................................................

Kezdődhetett a síkból "térbe macerálás"...

ami ugye...ELÉG IDEGŐRLŐ MUNKA VOLT AZANNYAKÖCSÖGIT!
![Káromkodás [cursing]](./images/smilies/msp_cursing.gif)
hát szóval nem véletlen jelentkeztem olyan sokára (na ja, meg voltak tervezési pontatlanságok is, mintha nem számoltak volna a papír "vastagságával" - létezik ez? - pedig zsírpontosan vágtam ) Hát szóval kész csoda, hogy nagyjából sikerült valahogy (valamit) összehozni:



ja igen leszedtem a kabintetőt,
majd számítógéppel csinálok újat, mert a kész gépet még rengetegszer nézegethetem, de megépíteni csak EGYSZER tudom, az az egy meg legyen jó (legalábbis ez a filozófiám)
és még a légcsavarnak is nekiálltam...
