HÁT ELKÉSZÜLT !!!
Tegnap nem sokkal éjfél előtt eljutott arra szintre az építés, hogy nem bírtam tovább, készre jelentettem a hajót, és csatlakoztattam a vízvonal alatti részt a felsővel. Nálam olyan szokásféle kezd lenni, hogy a hajó alját csak addig hagyom egyben a felső résszel ameddig muszáj. utána a fedélzeten zajló szereléseknél nem találkozhatnak, csak az ünnepélyes átadáskor láthatják viszont egymást, utána viszont már összetartoznak végleg. Természetesen ittam áldomást is, meg kell adni a módját.
Szilveszter este ahogy írtam, már készen álltak a kiegészítők, de erőltetett dolog lett volna összedobálni néhány kép, és a "határidőre kész lettem! " fíling miatt. és az tényleg a fapados változat lett volna.
Az elmúlt napok csendjében befejeztem a vízvonal alatti részt,helyükre kerültek a tönkcsövek és a csigák is. Humbrollal festettem, még a régi időkből maradt, és most nagyon jól jött. A felületen csillogásnak nyoma sincs, sikerült a régi technikámat úgy felfrissíteni, hogy teljesen homogén és matt lett a hajó alja, pedig ecsettel festettem.
Ezután elkészítettem a korlátokat, és csak utána kezdtem az összeépítést. természetesen akadt még dolog bőven...
Most, hogy ezeket a sorokat írom, eszembe jutott hogy a SZAMOS felirat még hiányzik a tatról.
A nap kérdése számomra a napvédő ponyvák vázszerkezete volt. A ponyva tartásán túl a fedélzeti korlátot is ez adja, viszont a hajó alakja enélkül jobban érvényesül, a vázzal olyan nekem kicsit, mint egy vízibusz. Harci körülmények között biztosan le volt szerelve, viszont a fehér festése a hajónak a békeévekben volt. Ha tehát nem készítem el a tartószerkezetet, akkor a hajó éppen hadgyakorlaton vesz részt valahol Ercsi alatt...
Készült néhány kép, természetesen lesznek majd rendes képek a galériában.
A tönkcső és a csiga:

A korlát:

A fenék az első réteg és csiszolás után:

,


Az ünnepélyes pillanatok:


,

,

,

Üdv: Józsi