Segítség kérés

Bármilyen téma, bármiről, bármivel kapcsolatban
Chat room - Anything, that you want to speak from

Moderátor: Lacc

Segítség kérés

HozzászólásSzerző: BobaFett » 2014.09.03. 19:52

Egykis segítségre lenne szükségem, mert egyedül már nem tudom megoldani.
Történt ugyanis, hogy E zév május 25-én megrendeltem az answertöl a legújabb makettjüket, az IJN akagit, egy komplett szettben lézervágott cuccokkal. (+1-2 apróságot még a webshopból). Direkt leegyeztettem velük hogy fizessek külön postaköltséget, mert a rendszerük nemigazán birkózik meg a külföldi postaköltség kalkulációval. Ez is megtörtént aznap. Ez tulajdonképpen előrendelés volt, úgy akciózták hogy május 20-án kezdik a szállításokat.
Mivel vagy két hétig semmi nem történt írtam nekik és a válasz az volt hogy a makett 07-15-én készül csak el, addig várjak. Ez volt az utolsó hogy válaszoltak bármire is. Azóta hiába írok nekik emailben, vagy az oldalon lévő formmal, semmi válasz nem jön. próbáltam már lengyelül is (google fordítóval) detto.
Szóval már eltelt 3,5 hónap és még mindig nem kaptam semmit. A makett már felbukkant 1-2 másik shopban is, tehát már tuti készen van. Ha csak egy olcsó dologról lenne szó, le is tojnám és nem rendelnék többé onnét, de itt kb. 40.000Ft-ról van szó. Ez nekem durván sok, valamit tenni kéne.

És itt lenne akkor a kérdésem, hogy szerintetek mit lehet tenni ? Nincs esetleg valaki, aki szokott lengyel, esetleg szlovák fórumokon írogatni, és esetleg rá tudnak kérdezni ? Vagy nemtudom...

Amúgy erröl van szó: http://www.answer.pl/pl/statki/2725-ijn-nisshin.html
"Ma nem volt egyetlen telefonhívásom se. De holnap majd kétszer ennyi lesz !" - Al Bundy
Avatar
BobaFett
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2010.06.06. 17:45

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: János » 2014.09.04. 07:17

Majd megkeresem Krisztián barátomat, ő tud levelezni lengyelül (is) , próbálunk valamit írni nekik. Kaptál tőlük valami rendelés számot ? vagy más azonosítót? Arra lehet hivatkozni. Nem tudom ajánlva adták e fel, mert ha csak sima küldeményként, sanszos hogy elveszett.
The paper modeling is always in my mind.
Avatar
János
Moderátor
Moderátor
 
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2010.10.15. 14:59
Tartózkodási hely: Kaposvár,HUN

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: BobaFett » 2014.09.04. 19:24

ó, ennél rosszabb a helyzet, mert fel sem adták.
A rendszerben jól látható, hogy "payment accepted" státuszba van. Ez még aznap abba került amikor fizettem:

Kép
látszik az rendelés azonosító.
És külön direkt fizettem azért hogy regisztrálva jöjjön, a paypal számlákat is át tudom küldeni.
"Ma nem volt egyetlen telefonhívásom se. De holnap majd kétszer ennyi lesz !" - Al Bundy
Avatar
BobaFett
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2010.06.06. 17:45

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: Drotmalac » 2014.09.04. 20:38

Nem tudom, de amennyiben Jánosék sem tudnak szót érteni velük, akkor túl sok lehetőséged nincs, esetleg megkeresheted a fogyasztóvédelmet, hogy tudnak-e tenni bármit, elvileg valamit igen, mert mégiscsak EU-n belüli történet.

Ha mindenki MO-n lenne, és van megrendelést visszaigazoló e-mail, fizetési bizonylatok, de ők nem tudnak legalább egy postai feladásról szóló bizonylatot felmutatni, akkor ha más nem a pénzed elméletileg visszajár, persze ha nem fizetnek, akkor max beperelheted őket, mert ugye a megrendelés visszaigazolása szerződésnek minősül, ha te fizettél és ők nem szállítottak, akkor az meg szerződés szegésnek.

Viszont nem tudom, hogy mennyire érvényesíthető egy ilyen dolog országhatárokon át, illetve mennyire működik a bíróságosdi, ha működik egyáltalán...

Én a helyedben a békésebb megoldást keresném.
Avatar
Drotmalac
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 1191
Csatlakozott: 2012.11.29. 10:41
Tartózkodási hely: Csemő

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: János » 2014.09.05. 06:14

Sajnos elég rossz a hírük mint forgalmazó, a termékeiket inkább másnál kell megvenni, mert azok legalább korrektül postáznak. Javaslatom szerint inkább a PayPal-lal kéne levelezni , hogy nem kaptad meg a terméket holott már rég kifizetted. Szerintem a pénzed visszatérítésén kéne dolgozni, és másnál megvenni azt a hajót. Küld el a Paypalos számlákat, (privátban, vagy az e-mailomra) és írunk egy levelet a PayPalnak.
The paper modeling is always in my mind.
Avatar
János
Moderátor
Moderátor
 
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2010.10.15. 14:59
Tartózkodási hely: Kaposvár,HUN

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: Gabes » 2014.09.05. 09:11

Csak most olvastam ezt a felháborító esetet! Nem is értem... ha már egy kiadó webshopot nyit, miért nem tudja normálisan üzemeltetni, vagy, akkor hagyja a francba más webshopokra a végfelhasználói terjesztést és foglalkozzon csak a nagykereskedelmi terjesztéssel! Bocsánat, de ez előtört belőlem!
Az answer valóban nem igazán szokott válaszolgatni az e-mailekre, ez nem az erősségük! Véleményem szerint is a pénzed visszatéritésére kellene koncentrálni, aztán majd máshol megrendeled a terméket. Jánosnak teljesen igaza van! Mivel a Pay Pal-on keresztül fizettél, ezért ot lenne érdemes reklamálni. A Pay Pal Policy-nek kellene írni egy e-mailt, amelyben leírod a konkrét tényállást és mellékeled az igazolásokat is, meg hogy nem válaszolnak semmiféle megkeresésre és hogy szeretnéd a pénzedet visszakapni!
Azt konkrétan nem tudom, hogy a magyar fogyasztóvédelemhez lehet-e fordulni ebben az esetben, de elvileg ugye, mint webshopnak, ügyfélszolgálatot illene működtetni, akár e-mail formátumban is. Minden esetre a Pay Pal-lal vedd fel a kapcsolatot és várd (juk) meg mi lesz a fejlemény. Amennyiben semmi, megpróbálunk valami mást kitalálni...
Ha segítségre lenne szükséged, írj privátban nyugodtan, amennyiben tudok, segítek...

-G-
VISIT MY WEBSITE PLEASE
http://www.ppmodels.com
Avatar
Gabes
Moderátor
Moderátor
 
Hozzászólások: 566
Csatlakozott: 2011.08.07. 15:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: Krisztián » 2014.09.05. 12:28

Szia Balázs,
Jánosunk tegnap küldte el nekem a segélyhívásodat. Annyit tudok hozzátenni, hogy a konradus.com-on is nagyon sokszor téma a fent nevezett kiadó slendriánersége és a vásárlók semmibevétele ahogy a nemválaszolási gyakorlatuk is. Szóval a helyzet kissé .........
Annyiban tudok neked segíteni, hogy megírjuk nekik és a paypalnek a levelet, aztán vagy történik valami vagy....... nem. Ehhez viszont add meg a szükséges hivatkozási adatokat, dátumokat. Jelentkezz magánüzenetben.
krisztián
krisztián
A jó makettező összeragaszt mindenféle makettet, még a legrosszabb tervező munkáját is.
A jó tervező olyan makettet tervez, melyet minden makettező össze tud ragasztani. Még a legrosszabb is.
Avatar
Krisztián
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2011.02.24. 12:24

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: BobaFett » 2014.09.05. 19:03

Sziasztok!

Hát igen, ezt jó lett volna előbb tudni, hogy nem egy megbízható kiadó. Mivel rengeteg minőségi makettjük van, álmomban sem jutott eszembe, hogy ez megtörténhet.Talán a hirtelen felindulásom volt a baj, mert a szett méretéhez képest tényleg jó áron akciózták, igy túl gyorsan döntöttem. Na persze ez nem mentség nekik. De tanulság mindenkinek aki olvassa ezt, hogy óvatosabban... Holnapra szépen összeszedek minden dokumentumot. Bár mintha a paypal-nál lenne valami 45 napos reklamációs határidő, ami bőven elmúlt már, de reménykedjünk.
"Ma nem volt egyetlen telefonhívásom se. De holnap majd kétszer ennyi lesz !" - Al Bundy
Avatar
BobaFett
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2010.06.06. 17:45

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: Gaccso » 2014.09.05. 20:15

Én lehet, hogy a fogyasztóvédelemnek is megírnám az esetet, egy emailt mindenképp megérne az is szerintem.
Mindenképp tájékoztass minket a fejleményekról, kíváncsi vagyok mi lesz a végeredmény.
Avatar
Gaccso
Moderátor
Moderátor
 
Hozzászólások: 3921
Csatlakozott: 2010.04.28. 21:39
Tartózkodási hely: Győr

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: BobaFett » 2014.09.07. 20:49

János: privátban átküldtem a számlák képét. Bár semmi visszaélésre alkalmas dolog nincs benne, ha kell ide is kirakom.

Jah amúgy a paypalmál inditottam egy claim-et, de az valamiért azonnal lezárta a rendszer indoklás nélkül. gondolom lejárt a határidő :(
"Ma nem volt egyetlen telefonhívásom se. De holnap majd kétszer ennyi lesz !" - Al Bundy
Avatar
BobaFett
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2010.06.06. 17:45

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: János » 2014.09.08. 18:19

Balázs , nézem de nem látom hogy küldtél volna valamit!?
The paper modeling is always in my mind.
Avatar
János
Moderátor
Moderátor
 
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2010.10.15. 14:59
Tartózkodási hely: Kaposvár,HUN

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: BobaFett » 2014.09.08. 19:04

érdekes most énse látom az elküldöttek között , lehet egy spambot megfogta (mivel csak egy link volt benne), mindegy most újra elküldtem.
"Ma nem volt egyetlen telefonhívásom se. De holnap majd kétszer ennyi lesz !" - Al Bundy
Avatar
BobaFett
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2010.06.06. 17:45

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: BobaFett » 2014.09.09. 18:24

paypal válasz:

Hello Balazs Stampfer!

Thank you for contacting PayPal. We recently received your dispute for the
following transaction:

Case ID: PP-003-387-288-615
Amount: 561.58 PLN

When you open a dispute in the Resolution Center, you must follow some
specific guidelines. We automatically close or defer cases that don't
follow these guidelines.

If you’re not satisfied, we encourage you to work directly with the seller
to resolve the problem. (You’ll find their contact information on the
Transaction Details page.) Most sellers welcome the opportunity to make
their buyers happy.

You have to open a dispute within 45 days of the transaction date. You
opened your dispute more than 45 days after the transaction date, so it was
automatically closed.

Thank you for your cooperation.

Sincerely,


szóval jól rémlett a 45 nap. Ez azért is különösen gáz, mert pont ez az időpont volt amig még válaszolgatott és ígérgetett az answer. Úgy látszik épp arra játszottak, hogy utána úgyse tudok mit csinálni...
"Ma nem volt egyetlen telefonhívásom se. De holnap majd kétszer ennyi lesz !" - Al Bundy
Avatar
BobaFett
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2010.06.06. 17:45

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: Drotmalac » 2014.09.09. 19:30

Sajnálatos...
Sajnos a PayPal ezek szerint nem tud segíteni. Mondjuk valahol érthető, végül is ha egyszer kivételt tennének, akkor mindig elvárnák tőlük.
Felháborító, hogy egy kiadó efféle dolgot megenged magának, bár azt nem hinném, hogy az ígérgetésre rá lennének szorulva, valószínűbb, hogy finoman fogalmazva *zarnak bele.
Én egészen biztosan nem fogok semmiféle Answer makettet venni amíg ez meg nem oldódik.
Mondjuk kétlem, hogy érdekelné őket, ha akár a teljes magyar piac bojkottálná az answer maketteket.
Most vagy szerencsével jár János és Krisztián és valami lesz, vagy ha nem akkor esetleg lehet próbálkozni a fogyasztóvédelemmel.
Maximum még azt lehet tenni, hogy ennek a dolognak a hírét valahogy elterjeszteni a nemzetközi fórumokon, bár ahogy olvasom máshol sincs túl jó híre az answernek e téren...
Esetleg próbálj beszélni Pászti Balázzsal a Papírmakett.hu-tól, elég sok answer makettet forgalmaznak, hátha van közvetlen kapcsolata, akit fel tud hívni...
Avatar
Drotmalac
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 1191
Csatlakozott: 2012.11.29. 10:41
Tartózkodási hely: Csemő

Re: Segítség kérés

HozzászólásSzerző: János » 2014.09.10. 06:58

Hát ez szomorú történet, nem is gondoltam volna hogy ennyire rövid határidőt szab a PayPal. Akkor az Answer kap majd egy levelet , amiben megfenyegetjük azzal hogy közzé tesszük a nemzetközi fórumokon ,mint nem ajánlott kereskedőt.
The paper modeling is always in my mind.
Avatar
János
Moderátor
Moderátor
 
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2010.10.15. 14:59
Tartózkodási hely: Kaposvár,HUN

Következő

Vissza: Beszélgetősarok

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


cron