Blender 2.64 Tutorial

Segítség egyedi makettek tervezéséhez
Designing advices - Assistance for designing own papermodels

Moderátor: ATTIMON

Re: Blender 2.64 Tutorial

HozzászólásSzerző: Lacika951004 » 2013.07.11. 12:47

Egy kicsit még kibővíteném az írásomat.
Sokkal részletesebb textúrákat is lehet alkalmazni a modellre, mint amilyen a Pepakurában megengedett. Ehhez szerencsére nem kell változtatni az eddigi műveleteinken, minden maradhat úgy, ahogy volt. :)

A héten jöttem rá, hogy külön képfájlokba is lehet exportálni a Pepakurából, egészen 4096x4096 pixeles felbontásig, amin már kényelmesen ki lehet dolgozni a textúrát egy képszerkesztő programban (én a GIMP-et használom).
Kb. ezt tudtam elérni a használatával:
KépKép

File -> Export -> Multi-files Bitmap
Kép
Avatar
Lacika951004
Haladó fórumozó
Haladó fórumozó
 
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2011.04.09. 12:49
Tartózkodási hely: Tiszatelek

Re: Blender 2.64 Tutorial

HozzászólásSzerző: Erik » 2013.11.09. 11:45

Nekem a 2.66 van meg.
Még nem foglalkoztam vele.

Üdv: Erik
Avatar
Erik
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2012.11.06. 17:30
Tartózkodási hely: Püspökszilágy

Re: Blender 2.64 Tutorial

HozzászólásSzerző: Lacc » 2013.11.12. 22:45

Erik írta:Nekem a 2.66 van meg.
Még nem foglalkoztam vele.

Üdv: Erik


Ok...És?
Avatar
Lacc
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 1179
Csatlakozott: 2010.04.26. 22:02
Tartózkodási hely: Dél-Dunántúl, HUN

Re: Blender 2.64 Tutorial

HozzászólásSzerző: zozo » 2014.02.19. 18:10

Blender 2.6x magyarítás (még nem teljes), ha esetleg van érdekel valakit. http://www.magyarblender.hu/index.php/hu/letoltes
Avatar
zozo
Közösségi tag
Közösségi tag
 
Hozzászólások: 885
Csatlakozott: 2010.07.20. 08:50
Tartózkodási hely: Sajókaza, HUN

Előző

Vissza: Tervezési segédletek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég