Oldal: 10 / 13

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 20:03
Szerző: Gaccso
Ma pedig bekötöttem a magasnyomású csöveket:
Kép Kép

Kép Kép

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 20:05
Szerző: Lacc
Tegnap volt szerencsém élőben is látni az eddig elkészült elemeket, annyit mondhatok, hogy lenyűgöző! [thumbsup]

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2016.12.26. 15:45
Szerző: Gaccso
Nem túl sokat haladtam az elmúlt időszakban. Festés volt nálunk így nem voltak ideális feltételek a makettezéshez, és még a fényképezőgép is elkeveredett. Így telefonnal készítettem a fotókat. Elkészült két tartály féle, becsöveztem és lefestettem az üzemanyag ellátó rendszert, és készítettem egy új generátort, mert az eredeti túl egyszerű volt, ezért majd új ékszíjakat is kap a masina.
Kép Kép Kép

Kép Kép

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2016.12.27. 15:33
Szerző: János
Pöpecül néz ki!

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2016.12.28. 22:51
Szerző: Joe711
Nagyon jó lett!
A csöveket beszerelt állapotban hogyan festetted le ?

...Vagy ezért voltak nálatok a festők ???... hahaha

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2016.12.29. 14:15
Szerző: Gaccso
Nem, nem ezért voltak a festők. Nagyon vékony ecsettel festettem. Beépítés előtt nem nagyon lehetséges, mert a hajtogatástól, és a csipesszel fogdosástól úgy is lepattogott volna.

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.01.02. 21:40
Szerző: Joe711
Gaccso írta:Nem, nem ezért voltak a festők. Nagyon vékony ecsettel festettem. Beépítés előtt nem nagyon lehetséges, mert a hajtogatástól, és a csipesszel fogdosástól úgy is lepattogott volna.



Így már értem, nagyon jól megoldottad !

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.01.03. 20:16
Szerző: Gaccso
Köszi!

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 18:50
Szerző: Gaccso
Elkészült két (szerintem) szűrő, és az önindító. Az utóbbi fel is került a helyére. Visszakerültek az ékszíjjak is. A cél az, hogy a motor váltó bekerülhessen végre a helyére. Ehhez még a kipuffogósort kell elkészíteni, amit már el is kezdtem építeni. a többi alkatrész már csak a motor beépítése után kerül fel.
Kép Kép Kép

Kép Kép Kép

Kép Kép Kép

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 19:13
Szerző: Joe711
Nagyon jó lesz ez a blokk is, és nagyon jól visszaadod a fémes hatást is.
Ecsettel festettél, és milyen festékkel?

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 21:01
Szerző: BobaFett
szép lett.
ezt az érdes hatást hogyan éred el ?

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 21:59
Szerző: Gaccso
Simán putty után nem csiszoltam át a darabokat, és revell emanell festéket használtam, méghozzá a 91 számút ecsettel felhordva. Ennek nekem is nagyon tetszik a hatása, teljesen vas, vagy alumínium öntvénynek néz ki. A végén az éleket még megkoptattam egy kis grafit ceruzával.

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 21:14
Szerző: Gaccso
Elkészültem a kipuffogócsonkokkal. Lefestettem őket, majd kicsit koszoltam rajtuk, és felragasztottam a helyükre. Majd rögtön le is kellett vennem, mer túl szélesen voltak, és nem fértek be a vázba. Ezek helyét majd javítanom kell. Aztán be is ragasztottam a blokkot a vázba. Itt is kellett némi visszabontást eszközölni, mert a bal oldali motortartó beleütközött az önindítóba. Majd a hűtőnél is kell némi változtatást eszközölnöm, az sem megy be a helyére. Sajnos az ilyen átépítéseknél ilyen dolgok előfordulnak. Most majd egy csomó kész alkatrész jöhet majd a helyére, és egy kicsit látványosabban meglódul az építés.

Kép Kép Kép

Kép Kép Kép

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.03.15. 23:09
Szerző: Joe711
Nagyon jó !
Ez a gyengém, amikor a váz és a blokk teljesen szabadon van. Erről jut eszembe: a skodához hasonlóan leszedhető lesz a fülke?

Re: KAMA3 5511

HozzászólásElküldve: 2017.03.16. 08:13
Szerző: Imi
Nagyon szép lesz ez a gép is, minden elismerésem!